.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
شمال نیوز:  

دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. گزینه‌های احتمالی هیات رئیسه مجلس یازدهم در ایستگاه چهارم
شمال نیوز: دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
هر دو خواننده پاپ هستند. هر دو محبوبند. هر دو یک‌باره بیمار می‌شوند و به فاصله چند سال از این دنیا می‌روند؛ اما درگذشت اولی پدیده می‌شود و دیگری نه. چرا؟! چرا بهنام صفوی، مرتضی پاشایی نشد؟
هر دو خواننده پاپ هستند. هر دو محبوبند. هر دو یک‌باره بیمار می‌شوند و به فاصله چند سال از این دنیا می‌روند؛ اما درگذشت اولی پدیده می‌شود و دیگری نه. چرا؟!(ادامه)
نامه اعتراضی پدر پاشایی به رامبد جوان
واکنش ها به برنامه شب گذشته «خندوانه» همچنان ادامه دارد و پس از صحبت‌ها و کنایه‌های مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای که برای انتشار در اختیار ما قرار گرفته است، نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ استفاده ابزاری با بدل مرتضی پاشایی
به تازگی عکسی از اجرای بدل زنده یاد «مرتضی پاشایی» در ستاد مرکزی یکی از نمایندگان دور دوم انتخابات منتشر شده است.(ادامه)
کتاب مرتضی پاشایی رسید! + عکس
مرتضی پاشایی دانشجوی رشتهٔ گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته‌است. موسیقی را از چهارده‌سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد، وی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت و از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. وی با قطعهٔ «یکی هست» به شهرت رسید.(ادامه)
مرتضی پاشایی در لباس سربازی/ عکس
اخیرا عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مرحوم مرتضی پاشایی را در لباس سربازی نشان می دهد.(ادامه)
عکس:مرتضی پاشایی در دوران سربازی
شمال نیوز : مرتضی پاشایی در لباس سربازی/1384(ادامه)
(تصاویر) اولین سالگرد مرتضی پاشایی
شمال نیوز: عصر امروز با حضور جمعی از دوستداران مرتضی پاشایی و برخی از هنرمندان، مراسم اولین سالگرد این هنرمند درگذشته برگزار شد. (ادامه)
برگزاری اولین سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی
در آستانه اولین سالگرد درگذشت «مرتضی پاشایی» خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان، پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری «مرتضی پاشایی» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و «ناصر پاشایی» پدر این خواننده به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه معرفی شد.(ادامه)
مرتضی پاشایی در اولین کنسرتش+ عکس
به تازگی در فضای مجازی تصویری از اولین کنسرت مرتضی پاشایی در بین کاربران دست به دست می‌شود.(ادامه)
عکس/ نام جالب برای یک "باطری سازی"
باطری سازی "یکی هست" با تصویر مرتضی پاشایی، خواننده فقید پاپ ایرانی(ادامه)
حضور خواننده لس آنجلسی در مراسم ختم علی طباطبایی +عکس
(ادامه)
یک حاشیه جدید برای مرتضی پاشایی
نازنین سجادی توضیح داد: متأسفانه در روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها خبرهایی را مبنی بر واگذاری امتیاز آلبوم «گل بیتا» به آهنگسازی و خوانندگی مرتضی پاشایی اعلام کرده‌اند که من به‌عنوان صاحب رسمی این اثر، این اخبار را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
هرچند که ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) به ایلنا گفته: «از زمانی که آلبوم منتشر شد استقبال زیادی از آن شده و علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در شهرهای مختلف همچون کاشان، شیراز، مجتمع تجاری پارسیان در فلکه صادقیه و ستارخان جشن گرفتند و فیلم‌های این جشن‌ها را هم برای من فرستادند...»
حواشی آخرین آلبوم مرتضی پاشایی
هرچند که ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) به ایلنا گفته: «از زمانی که آلبوم منتشر شد استقبال زیادی از آن شده و علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در شهرهای مختلف همچون کاشان، شیراز، مجتمع تجاری پارسیان در فلکه صادقیه و ستارخان جشن گرفتند و فیلم‌های این جشن‌ها را هم برای من فرستادند...» (ادامه)
مرتضی پاشایی، حاج عبدالرضا هلالی و حبیب در یک قاب
در تصویر زیر مرتضی پاشایی، حاج عبدالرضا هلالی مداح و حبیب خواننده در یک قاب دیده می‌شوند.(ادامه)
«مرتضی پاشایی» و آلبومی که اسمش عشق‌ نیست!
انتشار اثر هنرمندان عرصه موسیقی پس از مرگشان از جمله اتفاقاتی است که همیشه حاشیه و داستان‌های فراوانی با خود داشته است. از یک سو راه‌ها برای نقد اثر تقریبا بسته است و بسیاری از هواداران هنرمند معتقدند نباید به نقد اثر هنرمند درگذشته پرداخت و از دیگر سو سکوت درباره کیفیت اثر منتشر شده هم به نوعی نادیده گرفتن آن است.(ادامه)
دعوا بر سر ارثیه 3 میلیاردی مرتضی پاشایی! +عکس
گفتگوی عمو و پدر مرتضی پاشایی در حالی که روزهای زیادی از فوت این خواننده نمی گذشت، آغاز جنگی نرم بین خانواده پاشایی و اطرافیان و مدیر برنامه های این خواننده بود.(ادامه)
انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی
(ادامه)
عکس/ سالروز تولد مرتضی پاشایی در بهشت زهرا
همزمان با ۲۰ مرداد سالروز تولد مرتضی پاشایی جمعی از هواداران او با حضور در بهشت زهرا، تولدش را جشن گرفتند. (ادامه)
جدیدترین آلبوم پاشایی منتشر می‌شود
«مصطفی پاشایی»، تنها برادر زنده‌یاد «مرتضی پاشایی»، از انتشار آلبوم «اسمش عشقه» با 15 قطعه با صدای این هنرمند فقید و با تهیه‌کنندگی خانواده‌اش در دهه پایانی مرداد ماه خبر داد.(ادامه)
زندگی‌نامه «مرتضی پاشایی» کتاب می‌شود
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.